Kącik kreatywności- Podstawka pod urządzenie z LEGO

Budujemy coś z niczego. Razem z nami klocki LEGO!

Dzisiaj chciałbym podzielić się z Wami moim ostatnim przebłyskiem kreatywności.
Bawiąc się niedawno z moją siostrzenicą klockami LEGO które zna chyba każdy, postanowiłem zrobić z nich coś użytecznego. Jako że akurat potrzebowałem podstawki pod tableta stworzyłem takie oto dzieło:




 A oto jak to zrobić :)
Przygotuj klocki o grubości 1* płaskie i wysokie w różnych długościach, oraz parę grubszych na środek konstrukcji.
*liczba oczek.
Rozmiary i proporcje podstawki możecie zrobić według własnego uznania :)

                    


     Ja skorzystałem z :

- 5x płaski 1x4
- 3x płaski 1x2
- 2x płaski 1x1 
- 2x płaski 1x6 
- 4x klocek 1x1 
- 7x klocek 1x2
- 5x klocek 1x3 
- 4x klocek 1x4
- 6x klocek 1x6
- 4x klocek 1x8 
- 2x klocek 2x3

Wybrałem klocki w jednym kolorze aby całość lepiej się prezentowała :)

Następnie składając wszystko w jedną całość na zakładkę utworzyłem 2 elementy o długościach ścian
(od frontu): 2x4x8x9 oczywiście o szerokości 1.




Łącząc oba elementy grubszymi klockami powstała konstrukcja naszego stojaka.

Tak naprawdę więcej tu pisania niż pracy więc do dzieła!

Zachęcam do wykorzystania pomysłu i podzielenia się wrażeniami

Komentujcie jak podoba Wam się pomysł i czy chcecie takich więcej ;) 

3 komentarze :

  1. Fajny pomysł, nieźle się prezentuje no i dość przydatne, czekam na kolejne takie posty! :)
    teorakobiety.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w dzieciństwie takie rzeczy budowałem . xD
      http://mrkulfon.blogspot.com/

      Usuń
  2. Dobry pomysł na wykorzystanie starych klocków lego! :)

    zawieleaniele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

tktest © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka