Who the F***K is Radolsky? - Czyli parę zdań o mnie.

Podejrzewam że będzie to jeden z tematów o których mógłbym powiedzieć że się znam- JA.

Parę informacji o mnie nie zaszkodzi, a może przyciągnie to waszą uwagę lub (niewykluczone) odtrąci Was na wstępie i zaoszczędzi Wasz cenny czas który bardzo szanuję :)


Zaczynamy.

Nazywam się Radosław Stanikowski. 
urodziłem się 2 lutego 1996r.
Błażej to moje drugie imię.
Mam siostrę....

NUDY!!!

Nie interesują Nas metryczki ani dane z dowodu osobistego!
Jedziemy z czymś ciekawym.

1. Umiem grać na zębach.
zrobiliście wielkie oczy? Naprawdę, i kiedyś udowodnię to w video.

2. Chodzę do Technikum o profilu Hotelarskim.
Tak, chłopcy też mogą się tutaj zapisać.
(jest nas w klasie aż 2!)
O moim profilu postaram się też wrzucić posta bo jest o czym pisać.

3.Nie jestem ekspertem w żadnej dziedzinie.
Nie ma czegoś o czym wiedziałbym wszystko.
Nie we wszystkim jestem najlepszy...


co nie oznacza że nie mogę się interesować otaczającym mnie światem.
Nie mógłbym zrobić bloga tematycznego bo w niczym nie jestem aż tak świetny, niemniej jednak znajdziecie tutaj kilka zagadnień które mnie interesują mniej lub bardziej.
Np. Kawa, Alkohol, Gadżety, Filmy, Książki, Kuchnia, DIY, Technologia, Moda, Humor
 i wszystko inne co tylko przyjdzie mi do głowy.

4. Jednym z moich marzeń materialnych jest MINI Cooper S.
No pewnie, stereotypowy damski samochód w wersji sport.
Idealny dla... Dla mnie!

Post się dłuży a nie o to chodzi.
ostatnie może być szokiem!

5. Orientacja Seksualna.

Wielu może to zdziwić, ale jestem....
HETEROSEKSUALISTĄ.
Trudne słowo? Spokojnie, jestem facetem i lubię kobiety :)
Mimo że jestem na "babskim" profilu w szkole, podoba mi się "babskie" auto i próbuję pisać bloga, to naprawdę wolę kobiety
Szczególnie przepadam za taką jedną która szczęśliwie jest moją dziewczyną ;)
Wkradła się tutaj zamaskowana informacja że jestem zajęty ;P

Myślę że wystarczy informacji na chwilę obecną.
Oczywiście jeśli macie pytania to piszcie w komentarzach ;)
Ja narazie zostawiam Was z moim Instagramem


 i do zobaczenia w kolejnym poście ;)

2 komentarze :

tktest © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka