Kącik kreatywności: "Akwarium" w żarówce


Żarówki to jedne z tych rzeczy, które po zużyciu po prostu wyrzucamy. Niestety.
Zobaczcie jak piękną ozdobę czy prezent, możemy z nich wykonać :)


Zapraszam do rozwijania :)

Do zrobienia naszego "akwarium" możemy wykorzystać przeróżne materiały.


Najważniejsza jest oczywiście żarówka ;)
Dodatkowo należy przygotować coś do jej wypełnienia,
ja dziś użyłem kamyczków dekoracyjnych oraz sztucznych roślinek ;)
Bardzo dobrze nadaje się do tego piasek i małe muszelki,
pamiętając aby piasek nie zmętnił nam wody.
Efekt różnych kompozycji macie wyżej :)

Pierwszym krokiem jest przygotowanie żarówki.
Należy usunąć z niej żarnik oraz szklaną(czarną) osłonę z blaszką.

Przygotowana żarówka powinna wyglądać tak:
Wskazówka: najłatwiej usunąć niepotrzebne rzeczy młotkiem i śrubokrętem płaskim.

Następnym krokiem jest wsypanie przy pomocy lejka zawartości,
w tym przypadku kamyczków ozdobnych,

oraz włożenie dodatkowych elementów.

Czas zalać wszystko wodą ;)

Używając lejka wlewamy delikatnie ok 3/4 pojemności wody.


Teraz wystarczy umieścić wszystko na podstawce.
Ja jako podstawki użyłem korkowej podkładki.
Tutaj przyda się klej na gorąco (dobrze sprawdzi się także silikon)
Należy na środku umieścić nieco naszego spoiwa i położyć żarówkę w dowolnej pozycji
(tak aby woda się nie wylewała) i chwilkę poczekać.

GOTOWE!
Zachęcam Was do wykorzystania pomysłu i dzielenia się rezultatem ;) 
Gotowe żarówki wrzucajcie na instagrama oznaczając mnie @so_radolsky

Post przygotowany wspólnie z Paulą Traub z bloga Teoria Kobiety

17 komentarzy :

  1. Fajny pomysł na wykorzystanie żarówki. Pozdrawiam :)
    http://madeline268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. :)
    Zapraszam do mnie: http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł ;) Takie akwarium można przygotować wspólnie z dzieckiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy w zyciu nie pomyslalabym ze mozna zrobic cos takiego niezwyklego z zarowki, na pewno w wolnym czasie spróbuje to wykonać , pozdrawiam :)
    obserwuje , http://scruffystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł. Sama bym zrobiła takie akwarium, ale bardziej w stylu igrzysk śmierci (dla przyjaciółki) haha
    Zapraszam do mnie :)
    www.artystycznie-poukladna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sam jestem ciekawy wyglądu takiej żarówki :)
      Ja też lubię Igrzyska, ale nie mam pomysłu na żarówkę w takim stylu :p

      Usuń
  6. Bardzo ładnie się to prezentuje, muszę sama spróbować. :)

    plutaklaudia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Nigdy nie wpadłabym na to, żeby w żarówce zrobić małe akwarium! Wyjatkowo ładnie to wygląda z fioletowymi kamyczkami;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Megaa :D świetnie to wygląda :) chyba spróbuję sobie takie coś zrobić :D
    genialny pomysł :D
    http://welcome-in-our-world-mmalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł :) Może zrobię taki prezent młodszej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachecam do późniejszego podzielenia się efektami :)

      Usuń
  10. Pisałem wcześniej ale cos nie doszedł mój kom. Wiec do rzeczy. Zazdroszczę wam teraz tych czasów ,praktyki zagraniczne w szkole hotelowej. Za moich czasów tak nie było. Wszystko fajnie ale...właśnie zawsze jest jakieś ale. Ta praca nie daje dużych możliwości zarobkowych,tez należy o tym pomyslec. Na szczęście ja to już mam wszystko daleko za sobą. Mogę powiedzeć ze siedzę w branży. Zapraszam do mnie na absurdygastronomi.blogspot.co.uk . Poczytaj o hotelarstwie i gastronomii ...trochę się pewnie zdziwisz ale cóż.... Miłego czytania. Pracowałem w wielu krajach i wielu hotelach wiec temat nie jest mi obcy. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to wygląda :)
    http://sylwiabloguje.blogspot.com/2015/05/ulubiency-maja-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł! mam w domu mnóstwo zużytych żarówek i teraz już wiem jak mam je wykorzystać :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń

tktest © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka